FELADATOK:
- Napi szintű vevői kapcsolattartás
- Vevői elégedettség biztosítása
- Ügyfélpanaszok kezelése
- Termékleírások és a vevői követelmények rendszeres áttekintése, vevői megfelelőség biztosítása
- Vevői NPI és fejlesztési projektek minőségügyi képviselete
- Belső és külső auditok koordinálása
- Együttműködés a minőségbiztosítási rendszer koordinátorral
- Együttműködés más szervezeti egységekkel
- Rendszeres jelentések készítése a helyi és globális vezetés felé
- Házirend betartása
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- Minimum 5 év nagy volumenű gyártási tapasztalat (Nyomdaipari, EMS gyártási tapasztalat előny!)
- Főiskolai végzettség (minőségbiztosítási szakirány előny!)
- Nemzetközi ügyfelek menedzselésében szerzett minimum 3 éves tapasztalat (vevői kapcsolattartó/vevőkapcsolati menedzser munkakörben!)
- Minőségirányítási rendszerek ismerete (ISO 9001, ISO14001, ISO18001, FSC ismerete előny!)
- Minőségmenedzsment eszközök kiváló ismerete
- Ügyfélorientált gondolkodás
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Innovatív gondolkodás
- Döntéshozatali képesség
- Kiváló csapatjátékos
- MS Office ismeretek (haladó)
- Folyékony angol és magyar nyelvtudás
AMIT KÍNÁLUNK:
- Családias, nemzetközi munkakörnyezet
- Utazási és előrelépési lehetőség cégcsoporton belül
- Attraktív kompenzációs csomag
- Céges autó, laptop és telefon használata
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
- Gyártás, Termelés
- Minőségbiztosítás
- Teljes munkaidő
SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:
- 5-10 év szakmai tapasztalat
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:
- Angol – Felsőfok/tárgyalóképes szint
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
2900 Komárom, Bánki Donát utca