Feladatok
Az előfizetői állomány kintlévőségének nyomon követése, egyeztetés ügyfelekkel;
Késedelmesen fizető ügyfelek telefonon történő megkeresése;
Befizetések nyomon követése, adminisztrációja;
Folyamatok nyomon követése adminisztráció;
Fizetési nehézségek feltérképezése, javaslattétel a fennálló tartozás rendezésére;
A nem fizetés következményeinek ismertetése;
Kötelezettség-vállalások nyomon követése, fizetési ígéretek rögzítése;
Részletfizetési megállapodások kötése, azok nyomon követése, futamidő újratárgyalása az ügyfelekkel;
Fizetési meghagyásos eljárások kezelése, nyomon követése, kapcsolattartás közjegyző irodákkal;
Hagyatéki eljárások nyomon követése, kapcsolattartás jegyzőkkel, illetve közjegyző irodákkal;
Végrehajtási eljárások nyomon követése, kapcsolattartás végrehajtó irodákkal.
Elvárások
Határozott egyéniség
Önálló, kreatív, precíz, felelősségteljes munkavégzés
Jó kommunikációs képesség, gyors felfogás, nyitott az új innovatív feladatokra
Stressz- és monotóniatűrés, gyors körültekintő munkavégzés
B kategóriás jogosítvány
Nyitottság új pénzügyi ismeretek elsajátítására
Előnyt jelent
Adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat
Telefonos követeléskezelésben szerzett tapasztalat
Marketing területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Megállapodás szerinti stabil és jogtiszta, bejelemtett bérezés.
Cafeteria és egyéb juttatások.
Szakmai továbbképzés, tanulás lehetősége.
Céginformáció
A magyar tulajdonú PickUp Kft. saját tulajdonú hírközlő (optikai és koaxiális) hálózatain korszerű, jó Internet, TV és Telefon szolgáltatásokat nyújt egyéni és üzleti előfizetőinek. Fő tevékenységi területe Komárom-Esztergom, Győr-Moson Sopron és Fejér megye területe. A társaság több mint 30 éve stabil, megbízható partnere előfizetőinek, gazdasági stabilitása lehetőséget biztosít folyamatos bővülésére, fejlődésére.
Jelentkezés ITT!