Feladatok:
A vezető munkájának adminisztratív támogatása, napi szintű egyeztetés;
Személyi titkári feladatok elvégzése (e-mail, naptár, meeting);
Központi email cím figyelése, bejövő levelek továbbítása az illetékesek felé;
Irodai dokumentációk, nyilvántartások, számlák, szerződések kezelése, kimutatások készítése;
Napi működéshez szükséges ügyek intézése;
Belépő munkavállalók balesetvédelmi és tűzvédelmi oktatásának megszervezése;
Munkavédelmi, tűzvédelmi dokumentumok gondozása a munkavédelmi megbízottal együttműködve;
Integrált irányítási rendszer megbízott (KIR, MIR);
ISO tanúsítás teljes körű ügyintézése, dokumentumok készítése;
Beruházásokkal kapcsolatos dokumentációk kezelése;
Pályázati anyagok kezelése, napra készen tartása;
Kapcsolattartás hatóságokkal, önkormányzattal, felügyeleti szervekkel;
Fuvarozással kapcsolatos engedélyek és egyéb dokumentumok intézése;
HR adminisztráció;
Eseti projekt jellegű feladatok felettese megbízása alapján.
Elvárások:
Felsőfokú végzettség (kereskedelmi, pénzügyi, gazdasági, HR);
2-3 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat (ügyvezetői asszisztens, felsővezetői asszisztens, menedzser asszisztens, HR asszisztens, HR generalista, titkársági asszisztens, irodavezető, Office Manager, Office Support, Admin, Secretary, Executive Assistant, Manager Assistant);
Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban;
Vállalatirányítási rendszer ismeret (SAP, Navision);
Irodai alkalmazások magasszintű ismerete (MS Office, Excel, Word, Powerpoint);
Vidám, nyitott, pozitív és rugalmas személyiség;
Proaktív, precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés;
Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség;
Multitasking képessége, igényesség, talpraesettség;
Ács, Bábolna, Komárom, Almásfüzitő, Tata környéki lakhely preferált;
B kategóriás jogosítvány.
Jelentkezés: ITT!
(Forrás: profession.hu)